VoIP voor het mkb: wat houdt dat in?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol en is niets meer of minder dan bellen via het internet. Uw telefooncentrale staat in de cloud en dat biedt u een scala aan geavanceerde functionaliteiten. Denk aan:

  • Professionele keuzemenu’s
  • Klantvriendelijke wachtrijsystemen
  • Callcenterfuncties
  • Doorverbinden van vast naar mobiel
  • Koppeling met het CRM-systeem
  • Chats, video’s en conferencecalls

Wij zorgen voor uw professionele VoIP-telefooncentrale via het
bekende 3CX. Zo bent u als bedrijf altijd bereikbaar en verhoogt u de klantvriendelijkheid en productiviteit van uw medewerkers.

VoIP zakelijke telefonie | Venray | Venlo | Belfeld | Boxmeer | Roermond | Tegelen | Reuver

Persoonlijk online telefoonportaal

Iedere medewerker krijgt automatisch toegang tot een eigen, gebruiksvriendelijk 3CX-portaal. Hiermee kunnen ze hun beschikbaarheid instellen, telefoontjes doorschakelen en natuurlijk bellen.

  • Handig voor thuiswerkers, altijd zicht op beschikbaarheid
  • Een voicemail verschijnt als mail in uw inbox
  • Collega’s kunnen onderling chatten
Vast-mobiel integratie | Venray | Venlo | Belfeld | Boxmeer | Roermond | Tegelen | Reuver

Integratie met uw CRM-systeem

Hoe fijn is het als u niet meer hoeft te vragen om een ordernummer of postcode wanneer een klant belt, maar dat de klantkaart al op uw scherm verschijnt? Zo bespaart u tijd én laat u een goed geïnformeerde indruk achter.

  • Zie in één oogopslag wie er belt
  • Klantkaart opent direct bij bekend telefoonnummer
  • Afhankelijk van uw CRM systeem kunnen er nog een tal van mogelijkheden zijn, denk bijvoorbeeld aan het automatisch aanmaken van klantrecords.
3CX vaste telefonie VOIP | Venray | Venlo | Belfeld | Boxmeer | Roermond | Tegelen | Reuver

De voordelen van VoIP

Met VoIP haalt u een flexibele en moderne telefooncentrale in huis.
U bent verzekerd van betrouwbare en veilige telefoonverbindingen en u betaalt een vast bedrag per gebruiker per maand. Die u overigens eenvoudig kunt toevoegen of verwijderen. En omdat VoIP in de cloud werkt, heeft u altijd de nieuwste functionaliteiten tot uw beschikking.

afbeelding_vaste telefonie_Trimaxx website_zakelijke telefonie 3cx klaar voor de toekomst CRM

Overal en altijd bereikbaar

Wat heeft u allemaal nodig voor een moderne 3CX-telefooncentrale? Alleen een betrouwbare internetverbinding. U bent dus niet meer afhankelijk van een vaste telefooncentrale. Werkt u thuis, op kantoor of bij de klant? U bent overal bereikbaar.

  • Eén vast nummer
  • Mobiele 3CX-app* voor Android en iOS
  • Moeiteloos doorverbinden

*)De kwaliteit is afhankelijk van diverse factoren

CRM 3CX klantenkoppeling Venlo Limburg telecom voip

VoIP voor het mkb in het kort

3CX benefit

Geavanceerde callcenterfunctionaliteiten: organiseer wachtrijen, begeleid bellers door een keuzemenu en kies een lekker wachtmuziekje uit.

vaste telefonie afbeelding

Start videovergaderingen met collega’s of relaties.

Synchroniseer uw VoIP-telefooncentrale met Office 365 Business. Zo zijn uw status, telefoonboek en agenda altijd up-to-date.

Meer weten over VoIP voor uw bedrijf?

Benieuwd wat zakelijk bellen via internet voor uw bedrijf kan betekenen? We denken graag met u mee. Naar aanleiding van uw wensen en eisen, komen we tot een telefonieoplossing die het beste past bij uw bedrijf.

Plan uw adviesgesprek

Altijd vrijblijvend

Voor onze klanten gaan we to the maxx

Prowise logo
Meldon extrusion logo
bureau Vet logo
ACB transportbanden
LSE logistics storage logo
hafkamp groenewegen logo
Moonen notarissen logo
Fysio centrum Tegelen logo

Veel gestelde vragen

Wilt u graag geadviseerd worden?

Wat complex is maken we eenvoudig. Zodat onze klanten zich kunnen richten op de zaken die écht belangrijk zijn. En als onze klanten het even niet meer weten, dan staan we voor ze klaar met snelle en kundige service.

Plan uw adviesgesprek in